Sunday 4 September 2016

Neeza di Akhbar Berita Harian, Bahagian Skor Didik, Ruangan Blogger Remaja!


Assalammualaikum dan hai semua.


Sebenarnya dah lama dah cerita nih, ruangan pada 17 Ogos 2016. Huhu, maklumlah, iolls kan dekat rumah di Johor, so tak ada internet, itu yang peram lama tu. Hehe. Tapi adalah Neeza update dekat Instagram dan Facebook.

Actually, I segan tapi nak juga ceritalah, haha. Tak sangka blog Neeza ini berpeluang juga dapat masuk surat khabar macam blogger-blogger lain juga. Memang teringin dah lama dah, kihkih, tapi sekarang baru ada rezeki, itu pun secara tak tersengaja.

Actually Neeza ada classmate yang merupakan seorang penulis novel dan juga blogger iaitu Syazwani. Wani ada risik-risik dekat Neeza masa kelas presentation (kebetulan I bentang pasal blog I, haha), "Do yo want to be interview?" masa itu terkejut aihhhh. Rupanya Wani rapat dengan wartawan itu and ask for my permission to give my number to her. Coincidentally, she's looking for any blogger who under 21 years old.

Wani pun berpeluang untuk masuk dalam ruangan Blogger Remaja, Bahagian Skor Didik itu cuma lebih awal dalam 3-4 minggu sebelum Neeza. Tahniah Wani! :)

Dan juga blogger rapat yang Neeza sering pergi review bersama masa Ramadhan lalu, Alja, pun masuk dalam ruangan yang SAMA!! Ruangan untuk Alja seminggu sebelum Neeza. Cuma dia ditemuramah oleh wartawan seorang lagi. Apapun tahniah gurlsss. :D


Tak sangka pula bila upload dekat Facebook itu pun sebagai cover photo, dapat 100++likes, dan ramai yang wish tahniah. Thanks guys!

Anyway, thank you kak Nas for your impressive writing about me. Thank you again for giving me such an opportunity to be featured in this column. From my deepest heart, I am really really and really appreciate it.

Okaylah, itu je yang Neeza nak bagitahu hari ini.

Salam sayang.

7 comments:

  1. Congratulations! I didn't see your new post in my notification until now! But you're doing great!

    ReplyDelete
  2. Tahniah kak..teringin juga nak masuk majalah

    ReplyDelete
  3. Dah dekat setahun punya cerita tapi still nak wish Tahniahhh :D

    http://afifahaddnan.blogspot.my/2017/05/roll-on-afraid-of-ramadhan.html

    ReplyDelete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.