Thursday 19 January 2017

Majlis Pelancaran GT Dollar Malaysia dan Persidangan Malaysian Fintech Ecosystem

Assalammualaikum
Bertempat di Sime Darby Convention Centre (SDCC) Bukit Kiara, Kuala Lumpur, pada hari Isnin, 16 Januari 2017, Neeza telah menghadiri majlis yang diadakan oleh GT Group yang telah melancarkan Malaysia Fintech Ecosystem Conference & GT Dollar Grand Launch.

Majlis ini telah dirasmikan oleh YB Datuk Mas Ermieyanti Bin Samsudin, Timbalan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan bersama-sama dengan Mr. Patric Chew (CEO GT Dollar) dan Dr Paul Zhang Baolu (President & CEO of GT Group Of Companies).

Untuk pengetahuan semua, ini merupakan kolaborasi antara Kerajaan Malaysia dan juga 3 0000 ketua industri IT dan E-commerce yang menyokong kepada pembangunan ekosistem FinTech yang dinamik dan membuka peluang kepada inovasi pintar seperti GT Dollar, GT Robot dan GT Mobile.
Mesti korang tertanya-tanya GT Dollar ini apa kan? 
GT Dollar merupakan penyelesaian untuk gaya hidup yang sibuk dan kos sara hidup yang tinggi dengan e-wallet. Ini membolehkan para peniaga mengembangkan perniagaan mereka dan memperolehi pelanggan baru. Ia juga membantu pengguna untuk meneroka dan mendapat manfaat daripada tawaran, diskaun dan promosi di peringkat antarabangsa.

Justeru itu, menerusi platform GT Dollar, perniagaan anda boleh berkembang dengan lebih pesat dengan mendedahkan produk dan perkhidmatan anda di Internet dan platform mudah alih. Ianya menyasarkan lebih ramai pelanggan, mengeluarkan kredit maya dan banyak promosi istimewa. Malah membolehkan anda berkomunikasi secara langsung dan serta-merta dengan pengguna sedia ada dan baru.

Untuk para pengguna GT Dollar khususnya, sekiranya anda memuat turun aplikasi GT Dollar di App Store (ios) dan Play Store (android) esekarang, kredit percuma RM300 terus dalam akaun anda.

Tertarik bukan? Jadi tunggu apa lagi? Download aplikasi ini sekarang!
GT Mobile
GT Robot-Wonder Boy
Selain daripada GTDollar (apps), terdapat juga GT Mobile, GT Toll, dan GT Robot. Dalam majlis pelancaran GT Dollar ini, GT Group telah juga memperkenalkan GT Robot yang dikenali sebagai "Wonder Boy" dan GT Mobile. Ini Neeza akan jelaskan lebih lanjut entri akan datang produk-produk keluaran GT Group.

Memang Neeza sangat seronok menghadiri majlis pelancaran teknologi seperti ini. Dapat melihat kecekapan teknologi sekarang yang semakin bergerak ke hadapan sangat mempersonakan Neeza kerana dengan platform dan produk baru ini membuatkan negara kita Malaysia juga kelihatan seperti negara-negara maju yang lain.

Apapun sekalung tahniah buat GT Group untuk majlis pelancaran ini, semoga GT Dollar dan produk-produk yang lain akan terus maju dan mendapat tempat di Malaysia seperti mana syarikat-syarikat telekomunikasi yang lain.

Salam sayang,
Neeza

1 comment:

  1. Bestnyaaaa Neeza. Dapat hp ehhh.

    http://www.uyulrosli.com

    ReplyDelete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.