Monday 27 February 2017

Milagro Coffee Dengan Herba Patawali Usaha Mencegah Diabetes dan Darah Tinggi

Assalammualaikum
Hidup di zaman sekarang ini yang terdedah dengan pelbagai penyakit membuatkan ramai di antara kita yang sudah mempunyai kesedaran untuk menjaga kesihatan diri dan mengambil pelbagai inisiatif pencegahan.

Neeza sendiri pun sedang berusaha untuk menjalani kehidupan yang sihat dengan mengurangkan berat badan kerana obesiti pemangkin penyakit berbahaya terutama penyakit tiga serangkai iaitu jantung, diabetes dan darah tinggi. Dan sejarah keluarga sendiri iaitu mak mempunyai darah tinggi atau dikenali sebagai hypertension dan arwah ayah mempunyai kencing manis (diabetes). Selain berusaha untuk kurus dan fit, antaranya ialah dengan mengamalkan Milagro Coffee.
Mesti ramai yang tertanya Milagro Coffee ini apa kan?
Untuk pengetahuan semua Milagro Coffee ini diambil dari perkataan dari 3 bahasa iaitu :
  • Melayu - Ajaib
  • English - Miracle
  • Spain - Milagro

MILAGRO adalah singkatan dari :
  • MIL - singkatan dari million herba yang dicipta Allah swt di muka bumi , dan
  • AGRO - bermaksud asli dalam ciptaan Allah swt 

Milagro Coffee merupakan satu kopi pracampur yang dicampur dengan kopi Arabika dan Robusta dan dipertingkatkan dengan beberapa estrak herba khas seperti Tinospora Crispa, Halia, Lada Hitam dan Rock Salt. Campuran kandungan herba ini membantu mencegah beberapa penyakit dan membantu menguatkan sistem imunisasi. 
Kandungan utama dalam Milagro Coffee iaitu Tinospora Crispa, atau lebih mesra dikenali sebagai Herba Patawali menjadikan Milagro Coffee ini lebih sihat dari minuman kesihatan lain yang berada di pasaran. Dan dari hasil kajian saintifik yang dijalankan d UiTM Puncak Alam ialah pengurangan yang ketara pada bacaan gula didalam darah selepas meminum Milagro Coffee secara konsisten selama sebulan.

Produk ini sebenarnya sudah  2 tahun di pasaran dan telah mendapat sambutan menggalakan. Terdapat banyak testimoni dari pengguna setelah mengamalkan minuman kesihatan ini. Minuman ni sesuai bagi semua kategori usia dan produk minuman Milagro Coffee pernah disiarkan di Harian Metro. Milagro Coffee ini juga bakal diperkenalkan melalui billboard dan produk ini juga akan diviralkan di media sosial melalui radio IKIM.FM.
Okay, ini Neeza sertakan video mengenai Milagro Coffee ini untuk keterangan lebih lanjut (tolong support Neeza dengan suscribe Neeza punya youtube channel).
Jadi sekiranya you alls berminat untuk mendapatkan Milagro Coffee ini, you alls boleh menghubungi di talian  011-27130797 atau 011-27130797 dan maklumat lebih lanjut di;
Facebook - Milagro Malaysia
Instagram- @milagro_coffee

Salam sayang,
Neeza.

8 comments:

  1. Saya belum cuba produk minuman ni, nanti nak cuba lah kalau menyihatkan... kalau harganya mampu milik... hehe

    ReplyDelete
  2. Saya tak boleh minum kopi tapi lepas baca entry ni nampaknya kopi ni sangat menyihatkan dan boleh recommend dekat orang lain ni.

    ReplyDelete
  3. tapi kopi ni buat jerawat akak naikkk. huwarghh terus stop minumm.

    JOM KE BLOG UYUL! >> Blog Uyul Rosli

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe ada bahan tak sesuai dgn kak uyul kot

      Delete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.