Monday 27 March 2017

Kempen ‘Shop The World’ Menawarkan Baucar Petrol bernilai RM1 juta oleh 11street Memang Jimat

Assalammualaikum
Bertempat di Aloft KL Sentral pada 10 Mac yang lalu Neeza telah menghadiri majlis pelancaran oleh 11street MY di mana ia mengumumkan pelancaran kempen beli-belah global dalam talian – 'Shop The World' yang menyediakan jutaan produk berjenama antarabangsa, khususnya dari negara-negara seperti China, Jepun, Korea, Taiwan dan Amerika Syarikat (AS) kepada para pelanggan di negara ini.

Wong Siew Lai, Naib Presiden Komunikasi Pemasaran 11street memaklumkan bahawa kempen 'Shop The World' merupakan idea syarikat berkenaan untuk memenuhi permintaan pengguna untuk mempelbagaikan lagi produk dan jenama-jenama global terkenal bersama promosi dan tawaran menarik.

Bermula 11 Mac ini, kempen 'Shop The World' akan memperlihatkan 11street menawarkan diskaun sehingga 99 peratus terhadap produk-produk antarabangsa dan jenama global, di samping penghantaran seberang laut secara percuma untuk item-item terpilih. 
Antara yang mengambil bahagian dalam kempen ini adalah jenama-jenama global terkemuka seperti Coleman, Laneige, MamyPoko, MSI, Philips AVENT dan Primer Group (pengedar tempatan bagi label fesyen antarabangsa seperti Flossy, Jansport, Native dan Outdoor Products), sekali gus menjadikan kempen 'Shop The World' satu usaha yang holistik dan meletakkan 11street sebagai sebuah gedung online global yang menawarkan pelbagai promosi gabungan dan diskaun mengejutkan eksklusif dalam platform beli-belah berkenaan.



Selain itu, ia juga menyediakan khidmat tempahan awal secara eksklusif bagi gajet-gajet yang dinantikan-nantikan di pasaran.

Paling mengujakan Neeza sebenarnya tentang kempen ini, sebagai bonus untuk menggalakkan pelanggan membeli-belah secara online, menawarkan penjimatan dan meringankan bebanan ekoran peningkatan kos sara hidup masa kini dengan menyediakan baucar petrol berjumlah RM1 juta kepada para pelanggan yang membeli barangan yang terdapat dalam senarai kempen di mana 11street menawarkan baucar petrol bernilai RM10 untuk setiap pembelian bernilai RM100 bagi produk-produk dan jenama yang didaftarkan di bawah kempen 'Shop The World' tau.
Bertimbang rasa sungguh 11street kepada pelanggan setia mereka. Mana lah tak sayang macam ini, macam-macam mereka bagi tau. Huhu

Jadi tunggu apa lagi? Jom membeli belah dan berjimat bersama 11streetmy sekarang!

Kerana tinggal beberapa hari sahaja lagi di mana ia bermula dari 11 Mac 2017 sehingga 18 April 2017 ini.

Untuk maklumat lebih lanjut boleh layari http://bit.ly/shoptheworld11street

Salam sayang,
Neeza

4 comments:

  1. Kalau diskaun sampai 99% tu agaknya berapa je tinggal harga product tu? ;)

    ReplyDelete
  2. wahh tak pernah cuba lagi shopping kat sini.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    ReplyDelete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.