Monday 26 February 2018

Annyeong Haseyo Untuk Bintang Samyeang Terbaru Domino’s

Assalammualaikum dan hai semua,
Minggu lepas Neeza berpeluang menghadiri majlis pelancaran Samyeang oleh Domino's Pizza. Menariknya, kelainan yang dibawakan oleh Domino's kali ini ialah citarasa makanan pedas Korea dalam piza keluaran terbaru Domino's. Maklumlah makanan Korea terutama sekali makanan pedas sekarang ini menjadi kegilaan dan trend rakyat Malaysia.

Untuk mengekalkan inspirasi muzik pop Korea, Domino’s juga melancarkan debut sajian terbaru Piza Samyeang bersama The Samyeangs, kumpulan muzik Domino’s yang terdiri daripada 3 ahli. Disertai seorang bintang tamu wanita, iaitu Ayam-haseyo, krew tarian tersebut telah melancarkan dan mempersembahkan video muzik yang menarik untuk sos pedas Korea khas semasa pelancarannya di Evolve Concept Mall, Ara Damansara.


A post shared by MM (@neeza02) on
Sos Samyeang yang unik telah menjadi salah satu bahan tumpuan dalam sajian piza terbaru Domino’s. Kombinasi rasa pedas dan manis yang menyempurnakan keunikan piza terbaru ini akan membuat anda menginginkannya lagi!

Diilhamkan oleh makanan Korea kegemaran rakyat Malaysia, sajian piza Samyeang terbaru Domino’s ini menawarkan 3 pilihan iaitu Piza Tuna Samyeang, Piza Ayam Samyeang dan Piza Daging Samyeang.
Piza Tuna Samyeang
Pizza Ayam Samyeang
Pizza Daging Samyeang
Setiap hidangan ini telah dicipta khas dengan kombinasi rasa pedas dan manis yang unik. Domino’s juga telah memperkenalkan Kepak Ayam-haseyo, kepak ayam yang telah dibakar sempurna dengan lapisan luar yang disaluti sos sedap Samyeang.
Ayam Haseyo, favourite!
Mengulas lebih lanjut tentang penghasilan rasa sajian Domino’s terbaru, Linda Hassan, Pengurus Besar Pemasaran Domino’s Pizza Malaysia dan Singapura berkata,
“Pelbagai usaha telah dijalankan untuk menghasilkan sajian terbaru ini berinspirasikan rasa cinta rakyat Malaysia pada makanan dan budaya masyarakat Korea. K-craze di Malaysia telah menjadi terkenal terutamanya sejak beberapa tahun lepas dan kami sangat teruja untuk melancarkan piza dan sos unik ini. Bagi menerapkan segala aspek Korea dalam hidangan kami dan menggabungkan kepelbagaian aspek gaya hidup Korea, kami juga ingin memperkenalkan kumpulan The Samyeangs yang akan mewakili rasa dan ciri-ciri piza kami. Tidak dapat dinafikan bahawa industri hiburan merupakan salah satu aspek penting bagi para peminat Korea dan kumpulan muzik ini jelas melengkapkan pengalaman bagi para pelanggan kami!”
Shamsul Amree, Pengurus Besar Operasi Domino’s Malaysia dan Singapura berkata,
“Prioriti utama kami adalah untuk memperkembangkan jenama kami dengan memberi para pelanggan pengalaman yang tidak dapat dilupakan, dengan jaminan nilai dan kualiti. Oleh itu, kami menawarkan piza unik dan menambahbaik operasi perniagaan kami. Dengan perkembangan kukuh di seluruh negara, kami dapat menyediakan perkhidmatan kepada pelanggan kami dengan lebih baik, cepat dan mudah. Perluasan kawasan penghantaran baru serta peningkatan servis di kawasan sedia ada telah menjadi pendekatan yang berkesan dan meningkatkan hubungan kami dengan para pelanggan. Ini adalah antara usaha yang berterusan dalam memastikan makanan, perkhidmatan dan nilai yang berkualiti kepada pelanggan kami.”
Untuk mendapat nilai yang lebih baik lagi, anda boleh memesan 2 Pizza Deal dan menikmati Piza Samyeang terbaru dengan lebihan keju. Harga yang ditawarkan adalah daripada RM33 untuk 2 piza bersaiz regular, RM55 untuk 2 piza bersaiz besar dan RM77 untuk piza bersaiz Ekstra Besar.
Manakala Piza Samyeang bersaiz personal adalah sah untuk tawaran Super Tuesday pada setiap hari Selasa dengan tawaran harga bermula serendah RM3.90 untuk tempahan dalam talian dan RM4.90 untuk tempahan di kaunter. 
Jadi apa pendapat Neeza tentang Pizza Samyeang keluaran Domino's ini? Best ke tak, boleh baca di bawah. Maaflah Neeza tak pandai nak exaggrate "pedas ngat ngat" :-p sebab Neeza ini pencinta makanan pedas. Huhu

#HonestReview Yeayy! #DominosMY akhirnya telah lancarkan Spicy Korean Pizza iaitu #Samyeang hari ini👏 Dan jualan akan bermula pada 26 Februari ini! I am so excited bebeh! Lagi-lagi untuk pencinta makanan pedas dan korean food lover! Domino's telah keluarkan 3 jenis spicy pizza iaitu Samyeang Beef Pizza, Samyeang Chicken Pizza dan Samyeang Tuna Pizza. For me, mild-tuna, medium-chicken & spicy-beef. Bahan-bahan dalam Spicy Pizza ni berkualiti tinggi contohnya mereka guna roasted chicken hokeyh! Paling best Ayam Haseyo. Pedas macam ala-ala makan Mee Sam**** paket hitam tu tapi ada rasa manis masin juga. Harga berbaloi sangat RM13 untuk 8 ketul! Jauh lagi murah dari kedai2 makanan korea. Sure will come again to Domino's and grab that! #SpicyKoreanChicken #SpicyKoreanPizza #DominosPizza #pedaikutlidahmasingmasing #imemangmakanpedas
A post shared by MM (@neeza02) on

Sajian terbaru Piza Samyeang dan Kepak Ayam-haseyo boleh didapati di semua rangkaian Domino’s Pizza dari 26 Februari. Kunjungilah rangkaian Domino's, menempah dalam talian di http://www.dominos.com.my/, atau menghubungi 1300-888-333 untuk membuat pesanan. Kongsikan gambar dan video Piza Samyeang anda di media sosial dan tag di @dominosMY dan #samyeang.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Piza Samyeang Domino’s Pizza, Kepak Ayam-haseyo dan segala promosi terkini, kunjungi kami di http://www.dominos.com.my/

Salam sayang,
Neeza

4 comments:

  1. wah seronok lah dah dapat makan pizza nih

    ReplyDelete
  2. peh peh pehhhhhh.. dah boleh try menu baru dominos nie..

    ReplyDelete
  3. Arghh sedapnya. Terliur pulak. Ika your new follower hehe.
    Ika dtang singgah sini ya. https://ikashoid.blogspot.my/2018/03/bersyukurkah-kita.html

    ReplyDelete

No word verification needed. You are freely to drop any comments includes opinion and suggestion here. Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2016 JIAKREATIFELT.